Subject: Kooskõlastuse taotluse kaaskiri- Tartu vallas Raadi alevis asuva Idaringtee, Kõrveküla-Tartu tee ja Koidutähe tänava vahelise ala projekt. T2403
From: "Aigar Reimann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,'Herkki Rõõm' <[email-masked]>,'Gerda Lõiv' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 09:02:58 +0300

Tere!

Landverk OÜ koostas Piibeleht Arendus OÜ tellimusel projekti „Tartu vallas
Raadi alevis asuva Idaringtee, Kõrveküla-Tartu tee ja Koidutähe tänava
vahelise ala projekt“. Töö nr T2403.

Palume teil nimetud projekt kooskõlastada. Terviklik
projektdokumentatsioon on alla laetav aadressilt:
https://www.dropbox.com/scl/fi/0r9ukmet9ai9r35kigeky/Tellija_Digikonteiner
_Koosk-lastamiseks_2024-07-01.asice?rlkey=93jif3g62i2ddjksbcklh6beg
<https://www.dropbox.com/scl/fi/0r9ukmet9ai9r35kigeky/Tellija_Digikonteine
r_Koosk-lastamiseks_2024-07-01.asice?rlkey=93jif3g62i2ddjksbcklh6beg&dl=0>
&dl=0

Vajadusel jagame täpsustavat informatsiooni.

Lugupidamisega

Aigar Reimann

projektijuht

+372 5373 1431

 <http://www.landverk.ee> www.landverk.ee